Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
    А моя чип корегира ли тази разлика? Щото и без тва ми е преебана сондата поне да работи колата като хората.
    Аз карах така и няма проблем,плюс това отворете самото реле,което ако е реле аз съм трамвай и ще обикалям София.Отворете го да видите-две,три споени в едно,абе пълен та.ак....Слагам,качвам релето за мен лично ефект във вървежа няма.Мойта Добри я беше настройл без сонда и си вървеше така,защото постоянно ми се вадеше сондата от гърнето и изгоря накрая.
    Колкото до чипа не съм съгласен с колегата Stanger без сонда и чип си вървеше по-добре от без сонда и без чип.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
    Alfa Romeo 33

    Comment


    • Крис, какви са плановете?
      Ще събираш една перфектна плюс още една читава или всичките ще ги правиш за возене?
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • ами мойта ще я оставя изпъната ежедневка ... купето на п4-ката няма грам ръжда и съм му замислил едно проектче като построим гаража

        вико, тука въпроса е кое е различно във версиите ... чип на мойта няма да сложа посмъртно ... доста съм убеден, че компа е друг - както каза DJ_STIVAN, на 137 са мотроник 2.1, а моята 4.1 ... дебитомера според мен е един и същ
        Attached Files
        Last edited by Kris; d.m.y г., 17:39.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • В английския форум един колега каза,че 137 коньовите версии има Throttle position sensor, а не switch като нашите? Крис... дай по-подробни снимки на перманента... нещо нестандартно има ли по него?
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • Крис, ако дебитомерите да еднакви, пробвай да прехвърлиш само дебитомера от черната.
            Щом е имала газ е доста вероятно да е пипан и затова да върви повече.
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
              Аз карах така и няма проблем,плюс това отворете самото реле,което ако е реле аз съм трамвай и ще обикалям София.Отворете го да видите-две,три споени в едно,абе пълен та.ак....Слагам,качвам релето за мен лично ефект във вървежа няма.Мойта Добри я беше настройл без сонда и си вървеше така,защото постоянно ми се вадеше сондата от гърнето и изгоря накрая.
              Колкото до чипа не съм съгласен с колегата Stanger без сонда и чип си вървеше по-добре от без сонда и без чип.
              Мисля, че това е субективно усещане. Не си ли сменил газоразпределителните валове и направил още някои други неща ефекта от чипа е много малък. Моята е без чип и е резачка

              ---------- Post added at 08:04 ---------- Previous post was at 07:57 ----------

              Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
              ами мойта ще я оставя изпъната ежедневка ... купето на п4-ката няма грам ръжда и съм му замислил едно проектче като построим гаража

              вико, тука въпроса е кое е различно във версиите ... чип на мойта няма да сложа посмъртно ... доста съм убеден, че компа е друг - както каза DJ_STIVAN, на 137 са мотроник 2.1, а моята 4.1 ... дебитомера според мен е един и същ
              На 132 и 137 са 4.1 с разликата за катализатора

              Comment


              • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                ами мойта ще я оставя изпъната ежедневка ... купето на п4-ката няма грам ръжда и съм му замислил едно проектче като построим гаража

                вико, тука въпроса е кое е различно във версиите ... чип на мойта няма да сложа посмъртно ... доста съм убеден, че компа е друг - както каза DJ_STIVAN, на 137 са мотроник 2.1, а моята 4.1 ... дебитомера според мен е един и същ
                Сега виждам колко ги разбираш
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                  Крис, ако дебитомерите да еднакви, пробвай да прехвърлиш само дебитомера от черната.
                  Щом е имала газ е доста вероятно да е пипан и затова да върви повече.
                  Ами на P4 и мойта са 2206 ако не се лъжа. На черната дебитомера може и да е друг, защото не видях номер ... ама да е пипан, не вярвам

                  За комповете .. ще видим дали са 4.1 всички със сигурност като ги сваля .. мерси за информацията на всички
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                    В английския форум един колега каза,че 137 коньовите версии има Throttle position sensor, а не switch като нашите? Крис... дай по-подробни снимки на перманента... нещо нестандартно има ли по него?
                    Аз не бих взимал под внимание мненията на човек който не знае какво е синистро и денистро,за него ще поясня,това са ангренажните колела на разпределителните валове и има значение кое колело къде ще гом сложиш.Хубаво ,че се интерисуваш от други форуми ,но когато четеш,вниквай в нещата,1,7 16в. има два вида екута,единият модел се монтира на 33 и е 4.1,и другото еку е монтирано само на 145 и 146 1,7 и то е с тротъл позишън,тоест с потенциометър а не с ключета и този мотор е 129кс.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • А и тук е за 33-ки, нали?

                      Comment


                      • Крис, измисли някакви бели мигачи от тези 33-ки за мен.Ако искаш връщам оранжеви
                        sigpic
                        Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                        BMW E30
                        BMW E36

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                          Аз не бих взимал под внимание мненията на човек който не знае какво е синистро и денистро,за него ще поясня,това са ангренажните колела на разпределителните валове и има значение кое колело къде ще гом сложиш.Хубаво ,че се интерисуваш от други форуми ,но когато четеш,вниквай в нещата,1,7 16в. има два вида екута,единият модел се монтира на 33 и е 4.1,и другото еку е монтирано само на 145 и 146 1,7 и то е с тротъл позишън,тоест с потенциометър а не с ключета и този мотор е 129кс.
                          Това за мен ли се отнася или за supercharged16v,защото и аз ги бях объркал, но не толкова от незнаене колкото от недоспиване и недоглеждане! Та за накрая някой да обобщи ако може всичко което е нужно за конверсията.
                          До тук:
                          1. Релето до компутъра(което не е реле и аз го погледнах)
                          2.????
                          3.????
                          Мерси.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Comment


                          • a u
                            Alfa Romeo 33 imola 1.4i boxer

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                              Това за мен ли се отнася или за supercharged16v,защото и аз ги бях объркал, но не толкова от незнаене колкото от недоспиване и недоглеждане! Та за накрая някой да обобщи ако може всичко което е нужно за конверсията.
                              До тук:
                              1. Релето до компутъра(което не е реле и аз го погледнах)
                              2.????
                              3.????
                              Мерси.
                              ???
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment


                              • вече с Биксенон 50W 5к
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X